Veckans bokbloggsfråga v1 2k16

Hej!

Nu kommer jag svara väldigt sent på veckans bokbloggsfråga men bättre sent än aldrig;)

Veckans bokbloggsfråga är:

Finns din blogg med i sociala medier, så som Facebook, instagram eller twitter? Vad använder du de sociala medierna till, att göra reklam för bloggen, skaffa nya läsare eller interagera med läsarna genom diskussioner, tävlingar eller annat? 

Min blogg finns på både twitter, facebook och instagram. Jag är inte alls aktiv på varken facebook eller twitter kan jag säga utan det kommer bara inlägg när jag gjort ett nytt inlägg här på bloggen. Instagram däremot använder jag ofta, jag brukar lägga ut bilder på böcker jag köpt , böcker jag vill läsa och ibland tävlingar. Jag gillar att man kan få kontakt med andra bok älskare/bok bloggare från andra länder genom att man kan hashtaga och skriva på engelska. Jag skriver mest bara för min egen skull, för att det är kul. Besökarna är alltid en bonus^^

Ha en trevlig helg, snart kommer jerkan

Lämna en kommentar

Under 2016, bokbloggfråga, idag

Lämna en kommentar